In verbinding, nu en straks.

21 oktober 2023 - Diani Beach, Kenia

Wat een prachtige laatste dag.
Vandaag was de grote dag van de Final celebration. Daarmee sluiten we hier traditioneel onze werkweek af.
Ditmaal is de locatie niet in Ukunda maar op het terrein van Kids care Kenya, in de buurt van Lunga Lunga. Wat een prachtige plek. Het is dan ook een groot succes geworden.
Vanmorgen eerst blok 2 van de schoolleaderscourse afgerond met de groep. Eindevaluatie van de afgelopen week, om vervolgens een actieplan op te stellen voor het komend half jaar.
Gert Jan en ik zijn tevreden en trots.
Wat is het toch mooi om samen met de Kenianen feestend af te sluiten. Samen in verbinding; dansen en zingen.
Vannacht gaan we weer naar huis. Om 1.00 u. vertrekken we. Morgen aan het einde van de middag zijn we weer in Amsterdam. Een lange reis.
Daarna blijven we gelukkig in verbinding met onze Keniaanse collega's. Digitaal op afstand, maar toch ook weer dichtbij.
Samen met de Keniaanse trainers bereiden we zo blok 3 voor. Ook de TTC kijkt mee naar de inhoud van de schoolleidersopleiding.
In de toekomst komt er wellicht een echt diploma. Daarom blijven we goed in verbinding met elkaar.
Vanavond nog afsluiten en evalueren met de Nederlandse groep. Een leuke positieve groep directeuren en specialisten.
Veel zin om weer naar huis te gaan, een boterham met kaas, en over een aantal weken begint de februarireis vast snel weer te kriebelen.

Nu eerst een biertje met uitzicht op zee.

1. Marlies Wentink:
    21 oktober 2023
    Het was weer een supermooie reis! Blij dat ik met je samen mag werken 😁. En… ik kijk nu alweer uit naar Februari hoor! Goede reis!
  2. Piet Leijser:
    21 oktober 2023
    Weer veel meegemaakt en beleefd. Goed om op terug te kijken.
    Zie je morgen
  3. Daniella:
    22 oktober 2023
    😍 Het was weer fantastisch!