Blok 3: Dag 1: meeting met Keniaanse coaches

27 februari 2015 - Ukunda, Kenia

Na een korte nachtrust hadden we vandaag een ontmoeting met de Keniaanse coaches. Mzungu, Juliana, Fatuma en Tamasha . Athumani was verhinderd en zal vanavond laat naar Forrest Lodge komen. Forrest Lodge is de conferentiezaal in Ukunda waar we gebruik van zullen maken. Doordat we in het verleden vaak te maken hadden met mensen die te laat kwamen overnachten zij daar ook.

Vanavond sluiten daar ook de Keniaanse coaches in opleiding bij aan en de 16 headteachers die vorig jaar gestart zijn met schoolleaderscourse.

We hebben het programma besproken en gekeken hoe we morgen de oefeningen in elkaar zullen zetten. Het onderwerp van block 3 is situationeel leiding geven.

Goed om elkaar weer te zien, een hand te schudden en we kunnen met vertrouwen naar morgen.

Jambo Jambo Kenya!

Leuk weetje; de televisie ligt al 2 weken plat. Ze gaan hier over op digitale televisie. De stekker is vast uit de analoge televisie gehaald en nu begint de discussie pas over welke decoder etc. Gevolg: geen televisie en rumoer tot in de politiek. This is Africa!

1. Paul:
    27 februari 2015
    Je bent er weer zo te lezen!
    Doe Mwanarusi en de rest de groeten!
  2. Piet:
    27 februari 2015
    Gelukkig veilig aangekomen, is mama ook weer gerust.
    Fijn dat je het na je zin hebt. Succes
  3. Lotte:
    Hoi papa
    Fijn dat je goed bent aangekomen. Heel veel plezier met de leraren.
  4. Rieky Wattenberg:
    28 februari 2015
    fijn verblijf, ziet er goed uit.
    Huub en Rieky.
  5. Sjaak:
    28 februari 2015
    Fijn van je te horen. Goed dat je ook als bovenschools ICT'er hier ideeën opdoet. Misschien kun jij met Unilogic ook zulke afspraken maken?
  6. Sjannie:
    28 februari 2015
    Je bent er Michiel. Leuk om die plekken weer terug te zien. Veel mooie herinneringen daar. Geniet er van.