Blok 3: dag 8

6 maart 2015 - Kwale, Kenia

Vandaag de laatste dag op schoolbezoek geweest. Morgen ronden we af op de school van één van de headteachers en daarna sluiten we aan bij de celebration op Forrest Lodge. Alle deelnemers van de workshops sluiten daar af met een viering.
Vandaag was Bakari (een Keniaanse coach met dezelfde naam als mijn headteacher) aangesloten en hij was de coach. Dat ging erg goed. Op de heenweg ontving hij een sms van Safaricom om hem te feliciteren met zijn verjaardag. Dat was hij zelf vergeten! Gelukkig had ik nog stroopwafels in de tas en deze heb ik gegeven als cadeau.
We hebben 2 Klassenbezoeken afgelegd en een meeting gehad met de chairman.deze sprak goed Engels.
Masoud probeerde echt een andere rol in te nemen en meer een coachende leider te zijn. Dat lukt steeds beter een mooi resultaat.
Het was vandaag echt super warm hier. Dat maakt dat alles nog langzamer gaat en je helemaal onder het stof zit. Ik ga dus zo maar eerst onder de douche. Ik ben net zo rood als de olifanten in Tsavo East!

1. Piet:
    6 maart 2015
    Je bent best positief over deze reis. Mooi zo. Heb je die kippen zelf gevangen en geslacht. Nog veel plezier met de afsluitende viering. Doe rustig aan en alvast een goede reis terug. Tot maandag