Blok 3:terugreis

8 maart 2015 - Nairobi, Kenia

We zijn nu in Nairobi. We zijn om 0.30 u. Vertrokken vanuit het hotel omdat de ferry in Mombasa veel problemen gaf de laatste week. Uiteindelijk veel te vroeg want alles zat mee.
Hier in Nairobi niet. Het vliegtuig heeft vertraging dus dat wordt wachten ik hoop niet te lang! Maar wachten hoort wel bij Afrika... Pole pole
Hakuna Matata.

Hopelijk zijn we tegen de avond op Schiphol. Ik ben blij dat ik mijn agenda morgen nog leeg heb gehouden!

1. Rieky Wattenberg:
    8 maart 2015
    Een goede reis terug, en hopelijk kun je in het vliegtuig nog wat slapen, de kinderen kunnen niet wachten om je weer te zien en Ilse natuurlijk ook, groetjes Huub en Rieky.
  2. Lotte:
    Hoi papa,
    Ik hoop dat je een goede terugreis hebt.
    En dat het voor ons niet te lang duurt voordat je terug komt.
    Tot straks.
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Lotte
  3. Ilse Leijser:
    8 maart 2015
    Goede reis!
    We houden de vertraging goed in de gaten! Ik heb de schiphol app al geïnstalleerd! Tot straks op Schiphol! !
    Dikke kus en knuffel van ons! Xxxx